Kundesupport

Kundesupport er flaggskipet vårt. Der finner du erfarne og profesjonelle samarbeidspartnere som hjelper deg med å finne løsningen på det du leter etter og de vanligste problemene som kan oppstå både før og etter kjøp.
VELUX ACTIVE support
Se vanlige spørsmål om VELUX ACTIVE.
FINN UT MER
VELUX Touch support
Se vanlige spørsmål om VELUX Touch.
Finn ut mer
Vanlige spørsmål
Har du problemer med VELUX produktet ditt? Kanskje vi har løsningen.
Se vanlige spørsmål
Spor din ordre
Se oppdatert leveringsstatus for din ordre på VELUX sporingsside.
Gå til VELUX sporingsside
Registrer takvinduet ditt
Registrer de nye takvinduene dine nå, slik at vi kan gi deg optimal støtte i vedlikehold og pleie av de nye takvinduene dine.
Registrer takvinduet ditt
VELUX garanti
Forpliktelsene våre overfor deg slutter ikke i det øyeblikk takvinduet ditt er montert.
LES MER
Tips om bruk og vedlikehold
Forleng levetiden til VELUX takvinduet ditt ved å holde det i god stand.
Få smarte tips
CE-merking
Informasjon til europeiske VELUX kunder om CE-merking.
Les mer
VELUX produktadvarsel
Vi har registrert et litt over gjennomsnittlig antall spontane glassbrudd i en bestemt type små glass, som er solgt mellom 1997 og 2003.
LES MER
Reklamasjon
Alle VELUX takvinduer har et typeskilt med kode for vindustype, størrelse, glass og produksjonsdato/sted.
Reklamasjonskjema

VELUX rådgivningstjeneste

VELUX rådgivningstjeneste
Få ditt eget personlige VELUX designkonsept for dagslys. Sammen lager vi en oversikt over hva du trenger, slik at du har et grunnlag for å kontakte en håndverker.Kom i gang
Kontakt oss
Vil du vite mer om VELUX’ produkter og tjenester, eller behøver du teknisk hjelp, kan du kontakte oss her.Kontakt oss
La oss holde kontaktenFå mer dagslys inn i innboksen din med VELUX nyhetsbrev. Motta gode tips og råd til dine prosjekter, i tillegg til informasjon om kampanjer og nye produkter.