VELUX TripleProtect
VELUX TripleProtect er designet og testet for å tåle selv de mest ekstreme værforhold, for at du kan føle deg trygg og komfortabel under ditt VELUX takvindu.
Her finner du alt fra produkt- og ordreopplysninger til kataloger og hjelp til dine markedsføringsaktiviteter.
VELUX TripleProtect er designet og testet for å tåle selv de mest ekstreme værforhold, for at du kan føle deg trygg og komfortabel under ditt VELUX takvindu.
Den elektrisk drevede takutgangen for flate tak gir enkel og sikker tilgang til taket for reparasjoner og vedlikehold. Hver takutgang leveres med et obligatorisk sikkerhets- og komfortventilasjonssett.
Les våre salgs- og leveringsbetingelser.
Som utgangspunkt skal alle ordre legges via EDI i deres eget system. Vi hjelper deg gjerne med å lage et tilbud først, slik at vi sikrer at alle relevante produkter er med, og at du mottar NOBB-numre eller produktkoder du trenger for ordreinntasting.
Hvis du ikke har EDI, kan du enkelt opprette tilbud og ordre via vår forhandlernett. Her kan du også se ordrehistorikk, følge leveranser og hente fakturaer.
Be om tilgang til VELUX Forhandlernett
Ønsker du å legge inn en direkte ordre, skal du sende en bestilling i PDF format til velux-no@velux.com. På denne måten sikrer vi at vi mottar alle nødvendige opplysninger om produkter, antall, leveringsadresse og kontaktperson.
Våre ordre blir maskinelt behandlet, så det er viktig at all relevant informasjon finnes i selve PDF bestillingen.
Har du behov for et NOBB-nummer på et spesifikt VELUX produkt, finner du det på vår NOBB-liste.
Du finner en sporingslenke på din VELUX ordrebekreftelse. Du kan også søke opp din ordre på VELUX ordresporer.
Hvis dette ikke hjelper, er du alltid velkommen til å kontakte oss på velux-no@velux.com.
VELUX tar gjerne produkter i retur under forutsetning av at:
For å starte prosessen skal ovenstående info sendes til velux-no@velux.com.
Vær oppmerksom på at det ilegges returgebyrer, som dekker en del av merkostnadene ved håndtering og redistribusjon av de returnerte produktene.
NB: Reservedeler og spesialvarer tas IKKE i retur.
Dersom varen er skadet ved mottak, skal dette noteres på fraktbrevet. Dersom fraktbrevet er digitalt, finnes det en veiledning for hvordan man noterer på fraktbrev. Les veiledningen her
Ta deretter kontakt med VELUX Norge på velux-no@velux.com for å reklamere.
NB: Skader som ikke noteres på fraktbrev blir svært vanskelig å reklamere på.
Her kan du se en størrelsesguide og finne dimensjonene på vinduet ditt, enten du skal bytte ut et vindu eller installere et nytt:
Har du behov for å kontakte vår kundeservice, kan du enten sende en e-post til velux-no@velux.com eller ringe 22510600.
Vi har åpent mandag til fredag kl. 08:30 - 15:00.
Følgende retningslinjer lar deg bruke VELUX varemerke og merkenavn - riktig og i fortrolighet - som del av dine egne markedsføringsplaner.